Konto

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara Książka

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
78,00 zł
104,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: PWN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 494
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2021
Zobacz więcej

Podobne do Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.

Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.

Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:

pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,

plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu,

dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,

ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy,

przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Szczegółowe informacje na temat książki Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

Wydawnictwo: PWN
EAN: 9788301213244
Autor: Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 494
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2021
Data premiery: 2021-01-21
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki z kategorii Marketing

Oceny i recenzje książki Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

Średnia ocen:
7.46 /10
Liczba ocen:
54
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.