Konto

Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw Agnieszka Mazurek-Czarnecka Książka

Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw
37,50 zł
50,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 194
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej

Podobne do Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw

Przedsiębiorca, prowadząc działalność gospodarczą, działa na własny rachunek ponosząc odpowiedzialność finansową. Jednak powstawanie i funkcjonowanie przedsiębiorstw to nie tylko interes prywatny, gospodarczy czy ekonomiczny. To także interes społeczny - zatrudnianie pracowników, zaspokajanie potrzeb, zasilanie budżetów publicznych, zwiększanie bazy kredytowej banków. Nowo powstające przedsiębiorstwa są szczególnymi adresatami pomocy publicznej. W Polsce, podobnie jak i w innych krajach, zbudowano strukturę instytucjonalną, umożliwiającą nowo powstającym przedsiębiorstwom wnioskowanie o pomoc publiczną i uzyskiwanie jej. W tym celu przedsiębiorcy mogą się ubiegać o aktywne formy pomocy publicznej, takie jak dotacje czy preferencyjne pożyczki. Potrzeba pomocy publicznej ma wiele uzasadnień. Wzmagana jest ona jednak przez kryzys ekonomiczno-finansowy, ten miniony i ten aktualnie rozpoczynający się. W stosowaniu bezpośredniej pomocy publicznej dla nowo powstających przedsiębiorstw niezbędne są wnioski i doświadczenia z korzystania z niej w poprzednich okresach. Monografia zawiera zasób takich wniosków i doświadczeń oraz wyników badań niespotykanych dotąd w innych publikacjach. W książce Autorka stara się pomóc przedsiębiorcom podejmującym decyzje o utworzeniu przedsiębiorstwa znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, a w szczególności: • Czym jest pomoc publiczna? • Co to jest bezpośrednia pomoc publiczna? • Jakie są procedury i zasady ubiegania się o pomoc publiczną? • Jak oceniać szanse i skuteczność pomocy publicznej? • Jak oceniać czas życia przedsiębiorstwa bez pomocy publicznej i z pomocą publiczną? • Jakie doświadczenia badanych przedsiębiorców warto zastosować we własnych staraniach o pomoc publiczną? • Jakie cechy przedsiębiorcy wspomagają trwałość przedsiębiorstwa? • Jakie rodzaje działalności gospodarczej - jakie branże produkcji i usług dają większe szanse na dłuży czas przeżywalności przedsiębiorstwa?

Szczegółowe informacje na temat książki Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381023337
Autor: Agnieszka Mazurek-Czarnecka
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 194
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2020
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.