Menu

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch Kapusta Piotr Książka

89,25 zł
119,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Dr Lex
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 594
Format: 21.0x14.7
Rok wydania: 2016
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.

Szczegółowe informacje na temat książki Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch

Wydawnictwo: Dr Lex
EAN: 9788379229994
Autor: Kapusta Piotr
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 594
Format: 21.0x14.7
Rok wydania: 2016

Oceny i recenzje książki Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!