Konto

Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów Hagen Seidel Książka

Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
29,99 zł
39,99 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Ole
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 252
Format: 155x235mm
Rok wydania: 2014
Zobacz więcej

Podobne do Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta. Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.

Szczegółowe informacje na temat książki Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Wydawnictwo: Ole
EAN: 9788328010666
Autor: Hagen Seidel
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 252
Format: 155x235mm
Rok wydania: 2014
Data premiery: 2014-08-22

Inne książki z kategorii Marketing

Oceny i recenzje książki Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Średnia ocen:
6.07 /10
Liczba ocen:
46
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.