Konto

Efekt JOLT w sprzedaży Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów Dixon Matthew Książka

Efekt JOLT w sprzedaży Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
54,21 zł
69,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Wydawnictwo: MT Biznes
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: 1
Liczba stron: 240
Format: 14.1x21.5cm
Rok wydania: 2025
Zobacz więcej
54,21 zł
Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania. Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż: ·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży ·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży ·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką. Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje. Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”. Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.

Szczegółowe informacje na temat książki Efekt JOLT w sprzedaży Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

Wydawnictwo: MT Biznes
EAN: 9788382316094
Autor: Dixon Matthew
Tłumaczenie: Małgorzata Małecka
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: 1
Liczba stron: 240
Format: 14.1x21.5cm
Rok wydania: 2025
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: MT Biznes sp z o.o.
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Efekt JOLT w sprzedaży Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

Inne książki Dixon Matthew

Oceny i recenzje książki Efekt JOLT w sprzedaży Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

Średnia ocen:
8.75 /10
Liczba ocen:
4
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.