Menu

Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji Pomiar, ocena, strategie Kramarz Marzena Książka

33,75 zł
45,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Difin
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 216
Format: 16.0x23.5cm
Rok wydania: 2014
Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny skuteczności odniesiono do poziomu logistycznej obsługi klienta. Książka posiada atuty podręcznika akademickiego. Wskazuje bowiem podstawowe de?nicje oraz proponuje metodykę prowadzenia badań w ocenie skuteczności. Jednocześnie publikacja wsparta została wery?kacją zamieszczonej metodyki, prezentując badania przeprowadzone w wybranych sieciach dystrybucji. Struktura książki umożliwia stopniowe zapoznanie się z problematyką oceny skuteczności, będącą konsekwencją wzrostu relacji sieciowych. Wskazano sposoby de?niowania sieci dostaw, proponując ujednolicanie terminologii: sieci dostaw, sieci logistyczne, sieciowe łańcuchy dostaw. Omówiono także teoretyczne modele biznesowe organizacji kooperujących w sieciach, poświęcając uwagę zarówno strategiom konkurencyjnym, jak i zasobom niezbędnym do realizacji zadań logistycznych. Ujmując sieci dostaw z perspektywy rozbudowanych relacji sieciowych w obszarze dystrybucji, przedstawiono determinanty marketingowe i logistyczne kanałów dystrybucji. Zgłębiono kwestię badań rynku, oceny poziomu zadowolenia klienta oraz wyznaczania standardów obsługi. Skupiając się na problemach logistycznych, uwagę poświęcono doskonaleniu procesów dostarczania wyrobów do klientów ?nalnych. Omówiono również metodykę segmentacji rynku. Książka uzupełniona została o kwestionariusze pomiaru parametrów logistycznej obsługi klienta oraz studia przypadku wskazujące sposoby wnioskowania na podstawie danych zgromadzonych w oparciu o proponowane kwestionariusze.

Szczegółowe informacje na temat książki Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji Pomiar, ocena, strategie

Wydawnictwo: Difin
EAN: 9788379303571
Autor: Kramarz Marzena
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 216
Format: 16.0x23.5cm
Rok wydania: 2014

Oceny i recenzje książki Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji Pomiar, ocena, strategie

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!