Menu

Etyka w polskim public relations Refleksje badawcze Olędzki Jerzy Książka

31,50 zł
42,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Aspra
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 290
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2009
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Publikacja powstał we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegółowe informacje na temat książki Etyka w polskim public relations Refleksje badawcze

Wydawnictwo: Aspra
EAN: 9788375451320
Autor: Olędzki Jerzy
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 290
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2009

Oceny i recenzje książki Etyka w polskim public relations Refleksje badawcze

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!