Menu

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta Gorączka Anna Książka

51,32 zł
64,00 zł (-20%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2024-11-20
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 206
Format: 14.2x20.5cm
Rok wydania: 2020
51,32 zł
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy? Ze wstępu autorów Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym. prof. dr hab. Małgorzata Bombol Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe. dr Michał Jan Lutostański

Szczegółowe informacje na temat książki Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301213763
Autor: Gorączka Anna
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 206
Format: 14.2x20.5cm
Rok wydania: 2020
Data premiery: 15/11/2020

Oceny i recenzje książki Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!