Konto

Gospodarka doświadczeń Perspektywa polskiego konsumenta Skorek Monika Książka

Gospodarka doświadczeń Perspektywa polskiego konsumenta
44,25 zł
59,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 268
Format: 16.5x23.0cm
Rok wydania: 2019
Zobacz więcej
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką. Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.

Szczegółowe informacje na temat książki Gospodarka doświadczeń Perspektywa polskiego konsumenta

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301182359
Autor: Skorek Monika
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 268
Format: 16.5x23.0cm
Rok wydania: 2019
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Skorek Monika

Oceny i recenzje książki Gospodarka doświadczeń Perspektywa polskiego konsumenta

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.