Menu

Kultury prosumpcji O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów Piotr Siuda Książka

33,75 zł
45,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Aspra
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 296
Format: 160x235mm
Rok wydania: 2012
Tom 16. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań dotyczących ograniczeń i odmienności najnowszych trendów popkulturowych polegających na wdrażaniu prosumpcji. Zaistnienie tej ostatniej wiąże się z zachęcaniem konsumentów do aktywnego tworzenia, reinterpretowania i redystrybucji popproduktów. W pochwałach emancypacji, jaką niosą za sobą te procesy, akademicy nie dostrzegają, że rysowany przez nich obraz nie jest do końca trafny. Mówi się (mniej lub bardziej bezpośrednio) o wszechogarniającym charakterze prosumpcji i jej jednakowości niezależnie od miejsca implementacji. Badacze nie zauważają, że w różnych częściach globu rozwija się ona inaczej – mamy do czynienia z różnym jej natężeniem oraz wielkością pod względem formy.

Szczegółowe informacje na temat książki Kultury prosumpcji O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów

Wydawnictwo: Aspra
EAN: 9788375453782
Autor: Piotr Siuda
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 296
Format: 160x235mm
Rok wydania: 2012

Oceny i recenzje książki Kultury prosumpcji O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!