Konto

Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy Iwona Skowronek Książka

Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
41,18 zł
54,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Poltext
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 286
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2012
Zobacz więcej

Podobne do Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:  -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń  -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta  -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)  -budowę emocjonalnych podstaw lojalności  -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Wydawnictwo: Poltext
EAN: 9788375612448
Autor: Iwona Skowronek
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 286
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2012
Data premiery: 2012-10-23
Podmiot odpowiedzialny: Poltext sp. z o.o.
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Średnia ocen:
6.00 /10
Liczba ocen:
2
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.