Konto

Marketing produktu politycznego Analiza porównawcza Karol Zajdowski Książka

Marketing produktu politycznego Analiza porównawcza
31,50 zł
42,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Elipsa Dom Wydawniczy
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 354
Format: 16.6x23.8
Rok wydania: 2017
Zobacz więcej
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing produktu politycznego Analiza porównawcza

Wydawnictwo: Elipsa Dom Wydawniczy
EAN: 9788380171725
Autor: Karol Zajdowski
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 354
Format: 16.6x23.8
Rok wydania: 2017
Podmiot odpowiedzialny: Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy
Inflancka 15 lok. 198
00-189
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Karol Zajdowski

Oceny i recenzje książki Marketing produktu politycznego Analiza porównawcza

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.