Konto

Marketing terytorialny Miasto i region na rynku Andrzej Szromnik Książka

Marketing terytorialny Miasto i region na rynku
90,71 zł
99,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: piąte
Liczba stron: 548
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej
90,71 zł
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), - koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, - strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, - marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
EAN: 9788326495359
Autor: Andrzej Szromnik
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: piąte
Liczba stron: 548
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2020
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: WOLTERS KLUWER POLSKA
Przyokopowa 33
01-208 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Oceny i recenzje książki Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.