Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Agnieszka Dejnaka Książka
54,20 zł
70,00 zł (-23%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2024-11-20
Zobacz więcej
Wydawnictwo: | CeDeWu |
Rodzaj oprawy: | Miękka |
Liczba stron: | 202 |
Format: | 16.5x23.5cm |
Rok wydania: | 2023 |
54,20 zł
Szczegółowe informacje na temat książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Wydawnictwo: | CeDeWu |
EAN: | 9788381026758 |
Autor: | Agnieszka Dejnaka |
Rodzaj oprawy: | Miękka |
Liczba stron: | 202 |
Format: | 16.5x23.5cm |
Rok wydania: | 2023 |
Oceny i recenzje książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji
Pomóż innym i zostaw ocenę!