Menu

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Agnieszka Dejnaka Książka

54,20 zł
70,00 zł (-23%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2024-11-20
Zobacz więcej
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 202
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2023
54,20 zł
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji

Szczegółowe informacje na temat książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381026758
Autor: Agnieszka Dejnaka
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 202
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2023

Oceny i recenzje książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!