Menu

Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Karel Andrzej Książka

51,75 zł
69,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: drugie
Liczba stron: 208
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2023
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta. Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Szczegółowe informacje na temat książki Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301213183
Autor: Karel Andrzej
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: drugie
Liczba stron: 208
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2023
Data premiery: 10/09/2020

Oceny i recenzje książki Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!