Konto

Zastosowania badań marketingowych Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa Stanisław Kaczmarczyk Książka

Zastosowania badań marketingowych Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
44,25 zł
59,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: PWE
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 380
Format: 16.2x23.6cm
Rok wydania: 2014
Zobacz więcej
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.

Szczegółowe informacje na temat książki Zastosowania badań marketingowych Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa

Wydawnictwo: PWE
EAN: 9788320816570
Autor: Stanisław Kaczmarczyk
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 380
Format: 16.2x23.6cm
Rok wydania: 2014
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE SP. AKCYJNA
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa
PL

Oceny i recenzje książki Zastosowania badań marketingowych Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.