Autorka przybliża jeden z modeli formułowania oczekiwań ekonomicznych, tzw. adaptacyjne uczenie się. Publikacja zawiera prezentację różnych poglądów na proces formułowania oczekiwań: hipotezy racjonalnych oczekiwań, koncepcji ograniczonej racjonalności, koncepcji adaptacyjnego uczenia się, modeli lepkiej informacji, modeli racjonalnej nieuwagi oraz wyniki empirycznego badania procesu formułowania oczekiwań inflacyjnych konsumentów w krajach Unii Europejskiej z punktu widzenia modeli adaptacyjnego uczenia się.
Publikacja przeznaczona dla studentów ekonomii zainteresowanych tematyką oczekiwań inflacyjnych oraz ekonomistów i ekonometryków zajmujących się modelowaniem inflacji i polityką pieniężną.
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-235-2389-5
ISBN: 978-83-235-2389-5
Liczba stron: 142
Format: 14.8x21.0cm
Cena detaliczna: 31,00 zł
Format: 14.8x21.0cm
Cena detaliczna: 31,00 zł