Często się mówi, że najlepsze pomysły powstają pod prysznicem. Ta książka naukowo dowodzi, że ma to głęboki sens!
Dlaczego po godzinach nauki niczego nie pamiętamy, głowiąc się nad ważnym projektem nie możemy wykrzesać z siebie odrobiny kreatywności, a do tego ciągle nie udaje nam się skupić? Odpowiedź jest prosta, choć nieoczywista – bo usiłujemy myśleć tylko mózgiem, którego możliwości są ograniczone.
Tymczasem nie tylko dzieła znanych filozofów, ale i liczne badania z dziedzin biologii, psychologii i kognitywistyki dowodzą, że należy sięgnąć poza mózg i myśleć:
• zmysłami,
• ruchem,
• gestami,
• przestrzenią,
• architekturą,
• współpracownikami,
• grupami.
Jak to możliwe? W jaki sposób ciało, otoczenie i inni ludzie uczestniczą w twoich procesach myślowych i jakie otwiera to przed tobą możliwości? Sięgnij po Jak myśleć, nie używając mózgu, aby się o tym przekonać.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Feeria
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-676-0406-2
Tytuł oryginalny: The Extended Mind
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-676-0406-2
Tytuł oryginalny: The Extended Mind
Liczba stron: 472
Format: 14.3x20.4cm
Cena detaliczna: 59,90 zł
Format: 14.3x20.4cm
Cena detaliczna: 59,90 zł