Nowatorskie studium poświęcone medialnym procesom, które towarzyszą śmierci przedstawicieli najwyższej władzy. Autor, w przystępnej i barwnej narracji wskazuje, dlaczego w niektórych przypadkach tworzy się pośmiertna legenda lub kult, a w innych nie. Wielokrotnie odnosi się także do świata show-biznesu, znajdując podobieństwa i różnice w kontekście śmierci celebrytów obydwu sfer.
Omawiając fenomen postaci takich jak Lenin czy Che Guevara, wprowadza wiele nieznanych na gruncie polskiej nauki pojęć i modeli teoretycznych.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8180-2
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8180-2
Liczba stron: 328
Format: 14.5x20.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł
Format: 14.5x20.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł