MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.
BL Info
Oprawa miękka
Wydanie: piąte
ISBN: 978-83-895-3783-6
Wydanie: piąte
ISBN: 978-83-895-3783-6
Liczba stron: 219
Format: 155x225mm
Cena detaliczna: 39,90 zł
Format: 155x225mm
Cena detaliczna: 39,90 zł