Okładka jest wizytówką książki, tworzy też wizualną identyfikację autora i wydawnictwa.
Klaus Detjen prezentuje w niniejszej publikacji sylwetki projektantów książek, typografów i wydawców, omawia znakomite okładki serii wydawniczych oraz różnorodne praktyki i metody projektowania. Zwraca również uwagę na walory estetyczne i semantyczne przywoływanych przykładów
Klaus Detjen (ur.?w 1943 r. we Wrocławiu) – typograf i projektant książek, mieszka pod Hamburgiem. Do 2009 roku był profesorem typografii i projektowania graficznego w Akademii Sztuk Pięknych im. ¬Hermanna Muthesiusa w Kilonii.
D2D.pl
Oprawa: miękka z obwolutą
Data pierwszego wydania:
2018-11-15
ISBN: 978-83-950-3822-8
Data pierwszego wydania:
2018-11-15
ISBN: 978-83-950-3822-8
Liczba stron: 102
Format: 130x205mm
Cena detaliczna: 36,00 zł
Format: 130x205mm
Cena detaliczna: 36,00 zł