Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
Sine Qua Non
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-821-0172-0
Tytuł oryginalny: The Art of Business Wars
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-821-0172-0
Tytuł oryginalny: The Art of Business Wars
Liczba stron: 464
Format: 140x205mm
Cena detaliczna: 49,99 zł
Tłumaczenie: Joanna Radosz
Format: 140x205mm
Cena detaliczna: 49,99 zł
Tłumaczenie: Joanna Radosz