Autorka, przedstawiając genezę Arabskiej Wiosny, jej przebieg w różnych państwach (ze szczególnym uwzględnieniem Tunezji i Egiptu), udowadnia, że nowe media stały się istotnym elementem zachodzących przemian, a ich udział w budowie społeczeństwa obywatelskiego i sfery publicznej na Bliskim Wschodzie nie zakończył się wraz z ustaniem ulicznych protestów.
Książka przeznaczona nie tylko dla badaczy, lecz dla wszystkich interesujących się współczesną polityką, sytuacją społeczną oraz rolą nowych mediów w przemianach społeczno-politycznych na Bliskim Wschodzie. To pierwsza na polskim rynku wydawniczym tak dogłębna analiza krajobrazu medialnego świata arabskiego.
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-235-2987-3
ISBN: 978-83-235-2987-3
Liczba stron: 246
Format: 16.5x23.2
Cena detaliczna: 36,00 zł
Format: 16.5x23.2
Cena detaliczna: 36,00 zł