Pisanie na klawiaturze, poruszanie myszką lub rysikiem to jedyne wrażenia dotykowe, jakich doświadcza wielu projektantów w dzisiejszym cyfrowym świecie. Wprowadzenie do projektowania przestrzennego zachęca do zmiany tego trendu, dostarczając studentom niezbędnej wiedzy na temat zasad projektowania przestrzennego. Do tego celu wykorzystuje analizę rysunków i tworzenie modeli. Każdy z czterech projektów opisanych w książce – będących wynikiem serii eksperymentów edukacyjnych – został tak opracowany, aby skupić się na najważniejszych pojęciach: skali, proporcji, równowadze, rytmie, akcentowaniu i harmonii. Projekt Maska wykorzystuje kontrast jako sposób na wzmocnienie komunikacji; Symbole z drutu przenoszą graficzną linię ciągłą z dwóch do trzech wymiarów; Papierowe jedzenie łączy teksturę i kolor z uproszczonymi kształtami w trójwymiarowych reprezentacjach produktów spożywczych; projekt Akrylowe ptaki wykorzystuje nakładające się płaszczyzny, aby uchwycić objętość i przestrzeń modelowanego obiektu. Każdy projekt omówiony w tej książce – pierwszej tego rodzaju, skierowanej do studentów wzornictwa i sztuki – pozwala zrozumieć i zastosować w praktyce zasady projektowania przestrzennego.
Czarne
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-959-0162-1
Tytuł oryginalny: Introduction to Three-Dimensional Design: Principles, Processes, and Projects (Design Brief)
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-959-0162-1
Tytuł oryginalny: Introduction to Three-Dimensional Design: Principles, Processes, and Projects (Design Brief)
Liczba stron: 144
Format: 17.9x22.5cm
Cena detaliczna: 54,00 zł
Format: 17.9x22.5cm
Cena detaliczna: 54,00 zł