Konto

Budowanie marki miasta Koncepcje, warunki, modele. Ewa Glińska Książka

Budowanie marki miasta Koncepcje, warunki, modele.
74,25 zł
99,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 352
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2016
Zobacz więcej

Podobne do Budowanie marki miasta Koncepcje, warunki, modele.

Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżni

Szczegółowe informacje na temat książki Budowanie marki miasta Koncepcje, warunki, modele.

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
EAN: 9788326494345
Autor: Ewa Glińska
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 352
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2016
Podmiot odpowiedzialny: WOLTERS KLUWER POLSKA
Przyokopowa 33
01-208 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Budowanie marki miasta Koncepcje, warunki, modele.

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.