Konto

Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji Weronika Madryas Książka

Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
31,50 zł
42,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 221
Format: 16.0x22.5cm
Rok wydania: 2016
Zobacz więcej

Podobne do Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji

Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.

Szczegółowe informacje na temat książki Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji

Wydawnictwo: Adam Marszałek
EAN: 9788380194885
Autor: Weronika Madryas
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 221
Format: 16.0x22.5cm
Rok wydania: 2016
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Adam Marszałek
Lubicka 44
87-100 Toruń
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Weronika Madryas

Oceny i recenzje książki Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.