Konto

Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie Bylok Felicjan Książka

Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie
24,75 zł
33,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Śląsk
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 266
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2016
Zobacz więcej

Podobne do Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie

Biorąc pod uwagę złożoność zjawiska konsumpcji i potrzebę interdyscyplinarnego podejścia przy jego badaniu w niniejszej monografii zamierzam skoncentrować się na następujących celach poznawczych. Po pierwsze – chciałbym ukazać konsumpcję jako zjawisko społeczne i wynikające stąd implikacje praktyczne dla funkcjonowania jednostki i społeczeństwa. Po drugie – wskazać na perspektywę kulturowego kontekstu konsumpcji, jako propozycji badawczej. Po trzecie – ukazać złożoność socjologicznych uwarunkowań konsumpcji. Po czwarte – ukazać powiązania między konsumentem, konsumpcjonizmem a społeczeństwem konsumpcyjnym. Wreszcie po piąte – wskazać na najważniejsze kierunki rozwoju konsumpcji i jej ograniczenia. Przedstawiony zakres tematyczny i sformułowane cele wyznaczają problematykę badawczą, którą ilustrują następujące pytania badawcze: jakie przesłanki decydują o charakterze kategorii społeczno-ekonomicznej konsumenta? Co zdecydowało o przeistoczeniu się „spożywców” w kategorię konsumentów? W jaki stopniu czynniki społeczne i kulturowe wpłynęły na rozwój konsumpcji? Jakie uwarunkowania wpłynęły na rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego? W jakim stopniu konsumpcjonizm stał się dominującą ideologią społeczeństwa konsumpcyjnego? Jakie są granice rozwoju konsumpcji?

Szczegółowe informacje na temat książki Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie

Wydawnictwo: Śląsk
EAN: 9788371647680
Autor: Bylok Felicjan
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 266
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2016
Język wydania: polski

Oceny i recenzje książki Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.