Konto

Lokowanie idei w reklamie Studium analityczno-badaw na podstawie treści w polskiej wersji serwisu Youtube Klaudia Cymanow-Sosin Książka

Lokowanie idei w reklamie Studium analityczno-badaw na podstawie treści w polskiej wersji serwisu Youtube
47,59 zł
63,45 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 370
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej

Podobne do Lokowanie idei w reklamie Studium analityczno-badaw na podstawie treści w polskiej wersji serwisu Youtube

Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują też rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (…) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, ale także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej. dr hab. Małgorzata Łosiewicz, prof. UG Dzieło jest efektem wielomiesięcznej, benedyktyńskiej wręcz pracy, którą Autorka włożyła w przeprowadzenie znakomicie przygotowanych badań (w tym eyetrackingowych i encefalograficznych) oraz rzetelne kwerendy literaturowe. Autorka wykazuje znakomitą orientację w szerokim spektrum problematyki – od komunikologii po neuromarketing, wprowadzając kolejne definicje, w tym idea placement, i wyjaśniając je językiem zrozumiałym, odnosząc się przy tym do światowej literatury przedmiotu. (…) Projekt kategoryzacji medialności perswazyjnej idei z pewnością zainspiruje innych badaczy i będzie dla nich metodologiczną podpowiedzią, w jaki sposób takie badanie – od strony logistycznej i naukowej – zaplanować i zorganizować. Książka Klaudii Cymanow-Sosin to oryginalna, dopracowana w detalach, wyjątkowo ciekawa i aktualna pozycja, która z pewnością zostanie dostrzeżona i wysoko oceniona przez czytelników. dr hab. Krzysztof Gajdka, prof. UPJPII

Szczegółowe informacje na temat książki Lokowanie idei w reklamie Studium analityczno-badaw na podstawie treści w polskiej wersji serwisu Youtube

Wydawnictwo: Adam Marszałek
EAN: 9788381803656
Autor: Klaudia Cymanow-Sosin
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 370
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2020
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Adam Marszałek
Lubicka 44
87-100 Toruń
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Klaudia Cymanow-Sosin

Oceny i recenzje książki Lokowanie idei w reklamie Studium analityczno-badaw na podstawie treści w polskiej wersji serwisu Youtube

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.