Konto

Marka na cztery sposoby Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy Jacek Pogorzelski Książka

Marka na cztery sposoby Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
44,25 zł
59,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 248
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2022
Zobacz więcej

Podobne do Marka na cztery sposoby Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: – opartą na percepcji odbiorcy, – opartą na reakcji emocjonalnej, – opartą na więzi społecznej, – opartą na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

Szczegółowe informacje na temat książki Marka na cztery sposoby Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Wydawnictwo: Nieoczywiste
EAN: 9788366402355
Autor: Jacek Pogorzelski
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 248
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2022
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Nieoczywiste
Wiejska 12a
00-490 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Jacek Pogorzelski

Oceny i recenzje książki Marka na cztery sposoby Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.