Menu

Marketing międzynarodowy Limański Andrzej, Drabik Ireneusz Książka

52,50 zł
70,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Difin
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 416
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2010
W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych. Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing międzynarodowy

Wydawnictwo: Difin
EAN: 9788376412351
Autor: Limański Andrzej, Drabik Ireneusz
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 416
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2010

Oceny i recenzje książki Marketing międzynarodowy

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!