Konto

Marketingowe funkcje mediów Region - polityka - promocja Elżbieta  Ciborska Książka

Marketingowe funkcje mediów Region - polityka - promocja
12,00 zł
16,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 182
Format: 16.0x22.0cm
Rok wydania: 2001
Zobacz więcej

Podobne do Marketingowe funkcje mediów Region - polityka - promocja

Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba – jak nigdy dotąd – informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy: znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności. Publikacja wydana we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketingowe funkcje mediów Region - polityka - promocja

Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
EAN: 9788391139288
Autor: Elżbieta  Ciborska
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 182
Format: 16.0x22.0cm
Rok wydania: 2001
Język wydania: polski

Oceny i recenzje książki Marketingowe funkcje mediów Region - polityka - promocja

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.