Menu

Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Napiórkowska Anna, Napiórkowski To Książka

48,00 zł
64,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2017
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.

Szczegółowe informacje na temat książki Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301190514
Autor: Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Napiórkowska Anna, Napiórkowski To
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2017

Oceny i recenzje książki Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!