Konto

Zmiany medialne i komunikacyjne Media Wizerunek Biznes Współczesne transgresje Tom 2 Katarzyna Kopecka-Piech Książka

Zmiany medialne i komunikacyjne Media Wizerunek Biznes Współczesne transgresje Tom 2
26,25 zł
35,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 280
Format: 12.0x19.5cm
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej

Podobne do Zmiany medialne i komunikacyjne Media Wizerunek Biznes Współczesne transgresje Tom 2

Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić. Ze Wstępu  

Szczegółowe informacje na temat książki Zmiany medialne i komunikacyjne Media Wizerunek Biznes Współczesne transgresje Tom 2

Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
EAN: 9788363434564
Autor: Katarzyna Kopecka-Piech
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 280
Format: 12.0x19.5cm
Rok wydania: 2020
Język wydania: polski

Oceny i recenzje książki Zmiany medialne i komunikacyjne Media Wizerunek Biznes Współczesne transgresje Tom 2

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.