Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

5 języków doceniania w miejscu pracy Wzmacnianie organizacji przez inspirowanie ludzi

White Paul E.

5 języków doceniania w miejscu pracy Wzmacnianie organizacji przez inspirowanie ludzi

46,36

 

Doceniasz swoich współpracowników.
Ale czy oni czują się docenieni?
Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracowni-cy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci:
– zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy,
– zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy,
– podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany,
– zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem.


Wyrazy uznania dla 5 języków doceniania w miejscu pracy
Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się jedynie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami, ale zwykle dotyczą tylko czołowych pracowników firmy. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji.
– Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft

Relacje pełne zaufania są zaprawą scalającą handel. Są ważniejsze niż umie-jętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady mają zastosowanie w bardzo różnych organizacjach.
– Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy

Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, ale też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie bez wątpienia lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swojej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje.
– Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada

Logos
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-634-8848-2

Tytuł oryginalny: The 5 languages of appreciation in the workplace

Liczba stron: 248

Format: 145x210mm

Cena detaliczna: 63,99 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...