Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to „najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszechczasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; sex w reklamie 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.
Studio Emka
Oprawa twarda
Wydanie: Pierwsze
ISBN: 978-83-60652-22-0
Wydanie: Pierwsze
ISBN: 978-83-60652-22-0
Liczba stron: 226
Studio Emka
Format: 180x245mm
Cena detaliczna: 69,00 zł
Studio Emka
Format: 180x245mm
Cena detaliczna: 69,00 zł