Menu

Studio Emka

Studio Emka
"Mistrzostwo umysłu" to książka dla każdego, kto pragnie przekroczyć własne granice i osiągnąć coś więcej – w sporcie i w życiu. Inspirujący przewodnik po tym, jak można samodzielnie ukształtować swoje niezbędne umiejętności umysłowe; obszerny zbiór praktycznych porad, sugestii i ćwiczeń porządkujących i usprawniających kompetencje mentalne oraz codzienne działania nie tylko sportowców; wreszcie – interesująca lektura.  Autorem poradnika wskazującego, jak rozwijać swoje kompetencje umysłowe, by osiągnąć mistrzostwo mentalne i życiowy sukces, jest były sportowiec, a obecnie doświadczony psycholog sportowy, pracujący m.in. z zawodnikami kadry narodowej. Również zapalony podcaster i edukator, który korzysta z różnych środków przekazu, głównie w mediach społecznościowych.Przedstawiając na wstępie swoje inspiracje, przemyślenia i intelektualne wzory, Mateusz Brela odwołuje się m.in. do uznanych metod psychologicznych dr. Phila Stutza i profesora Terry'ego Orlicka oraz stworzonych przez nich konkretnych narzędzi do pracy nad sobą. Te teoretyczno-praktyczne założenia poprowadziły autora do szczegółowego przedstawienia własnej koncepcji „treningu mentalnego w praktyce” – w kolejnych rozdziałach omawia konkretne techniki i narzędzia do pracy nad emocjami, stresem, pewnością siebie, motywacją, koncentracją oraz nawykami i planowaniem, by wyposażyć swego czytelnika w umiejętności umysłowe niezbędne do efektywnego radzenia sobie z wyzwaniami czekającymi na drodze do umysłowego mistrzostwa. Atrakcyjnym dopełnieniem książki jest segment „Lekcje od mistrzów”, w których goście Autora dzielą się swoimi receptami na to, jak znaleźć drogę do doskonałości. Od między innymi medalisty olimpijskiego Mateusza Kusznierewicza, utytułowanego polskiego trenera Jacka Magiery, psychoterapeuty i eksperta od uzależnień Roberta Rutkowskiego do autorki jednego z najpopularniejszych blogów w Polsce, psycholożki Matyldy Kozakiewicz Segritty."Mistrzostwo umysłu" jest nie tylko inspirującym, kompetentnym poradnikiem; ma wszystkie walory publikacji edukacyjnej i motywacyjnej, a także dobrej, dyskretnej autobiografii, zwłaszcza we fragmentach odwołujących się do najwcześniejszych i nie najłatwiejszych doświadczeń Autora jako bardzo młodego człowieka i zarazem czynnego zawodnika oraz do jego obecnych dokonań w praktyce terapeutycznej.   
"Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" to niezastąpiony przewodnik na drodze do sukcesu, który zrewolucjonizował literaturę motywacyjną i do dziś inspiruje miliony liderów na całym świecie.Dale Carnegie, uznany specjalista w dziedzinie komunikacji i budowania relacji, przedstawia sprawdzone, ponadczasowe techniki, które pomogą Ci nie tylko zyskać sympatię innych, ale także skutecznie zarządzać zespołami oraz tworzyć trwałe i wartościowe relacje, zarówno zawodowe, jak i osobiste.W zaktualizowanej wersji tego bestsellerowego dzieła, znajdziesz nowe wskazówki, dostosowane do współczesnych realiów, ale z zachowaniem kluczowych zasad oryginału z 1936 roku. "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" to narzędzie, które pomoże Ci:• Skutecznie przewodzić i inspirować – nauczysz się być prawdziwym liderem, który przyciąga ludzi i mobilizuje ich do działania.• Budować silne relacje międzyludzkie – dzięki empatycznej komunikacji, zyskasz lojalnych współpracowników i przyjaciół.• Rozwiązywać konflikty z taktem i dyplomacją – zrozumiesz, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, zachowując dobre relacje i budując wzajemne zaufanie.• Wzmacniać swoje umiejętności perswazji – przekonuj i wywieraj wpływ, jednocześnie zyskując szacunek i zaufanie innych.To ponadczasowy klasyk, który stanowi nieodłączny element w biblioteczce każdego, kto aspiruje do roli lidera w dynamicznym i zmieniającym się świecie. Niezależnie od branży, "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" pozostaje nieocenionym przewodnikiem w budowaniu kariery i sukcesu osobistego.Stań się liderem nowej generacji i odkryj, jaką moc mają odpowiednie relacje i komunikacja!  
Ta książka ma niezwykłą moc i koniecznie trzeba ją przeczytać! Kim Perell krok po kroku określa proces prowadzący do nieuniknionego skoku, jaki wszyscy musimy wykonać, by żyć z poczuciem celu i w przekonaniu, że mamy na nasze sprawy wpływ.— JAY SHETTY, autor bestsellera "Zacznij myśleć jak mnich: Odszukaj w sobie spokój, siłę i poczucie spełnienia" (nr 1 na liście „New York Timesa”)"Jump" uwalnia twoją wewnętrzną odwagę, dzięki czemu jesteś w stanie osiągnąć niebywały poziom osobistego i zawodowego sukcesu.— BILL SHAW, prezes Entrepreneur Media"Jump" jest niesamowitą książką, która zmieni wasze podejście do życia.— KARA GOLDING, założycielka i prezeska Hint Inc. oraz autorka bestsellerowej książki UndauntedKim Perell jest jedną z najlepszych przedsiębiorczyń w Stanach Zjednoczonych. Ta książka to wspaniała instrukcja, jak przejąć kontrolę nad swoim życiem, zarówno prywatnym, jak i zawodowym.— CHRIS BURCH, prezes zarządu Burch Creative Capital i współzałożyciel Tory Burch LLCNie dostajesz żadnej mapy drogowej, kiedy wkraczasz na szlak przedsiębiorczości. "Jump" otwiera klarowną perspektywę przed każdym, kto dąży do zmiany w swoim życiu. Kim Perell ma odwagę i siłę, które potrafią podźwignąć innych i natchnąć ich wiarą, że spełnią swe marzenia. Spiesz się, nie zwlekaj, żeby przeczytać tę książkę!— RACHEL ZOE, hollywoodzka stylistka, przedsiębiorczyni i współtwórczyni CURATEUR i „The Zoe Report”"Jump" jest znakomitą lekturą dla każdego, kto w głębi duszy jest pewien, że przeznaczone mu jest coś więcej.— TERENCE NOONAN, producent telewizyjny, sześciokrotny laureat nagrody EmmyKażda wspaniała historia rozpoczyna się od skoku. Ta książka cię do niego przygotuje.Odkryj prostą, gwarantującą sukces formułę, która ułatwi ci mierzenie się z lękami i pozwoli odnaleźć odwagę, by wykonać skok w następny rozdział życia. Najwyższy czas, żeby nauczyć się podejścia, które uczyniło z Kim Perell nieustannie podejmującą wyzwania przedsiębiorczynię i multimilionerkę – ty też tak możesz.W "Jump", swojej drugiej książce, Kim dzieli się osobistą, robiącą wrażenie historią. Opowiada, jak na początku zawodowej kariery znalazła się nie ze swojej winy na dnie,i zdradza, skąd wzięła odwagę, żeby wykonać zmieniający życie skok w nieznane. Załamana, bez pracy i pełna obaw, nauczyła się ufać instynktowi i – pomimo lęków – dokonywać zmian.Zawarte w tej książce porady wybitnej ekspertki:– nauczą czytelników, jak wyjść ze strefy komfortu, pokonać brak wiary w siebie i podjąć aktywne działania, które zmienią ich życie– wesprą przedsiębiorców bezcennymi obserwacjami i wskażą, jakie biznesowe umiejętności są niezbędne, aby pokonać lęk, poczucie odrzucenia i porażki– wskażą każdemu, kto szuka sposobu na dokonanie zmian w życiu zawodowym, jak podejmować skalkulowane ryzyko, które może się opłacić."Jump" – książka wykorzystująca ponad dwudziestoletnie doświadczenie, które Kim zdobyła podczas pracy z tysiącami przedsiębiorców, zarządzających i inwestorów – dostarczy czytelnikom narzędzi i pomoże zbudować nastawienie niezbędne do osiągnięcia sukcesu.Już tylko jeden skok dzieli cię od większego spełnienia w twoim życiu, karierze i przyszłości.KIM PERELL jest wielokrotnie nagradzaną przedsiębiorczynią, autorką dwóch bestsellerowych książek, prezeską zarządu, inwestorką-aniołem biznesu i matką dwóch par bliźniąt. W ciągu kilku lat przeszła drogę od zawodowej klęski w wieku 23 lat do pozycji multimilionerki, gdy jako trzydziestolatka sprzedała swoją pierwszą firmę internetową, a kilka lat później kolejną za 235 milionów dolarów.Kim od ponad dwóch dekad zarządza firmami z sektora e-technologii; obecnie jako twórczyni i prezeska firmy 100.co kontynuuje misję kształtowania nowego podejścia do tworzenia marek konsumenckich przy zastosowaniu sztucznej inteligencji. Jej pasją jest wspieranie osób, które mają ambicje wprowadzania nowatorskich rozwiązań biznesowych. W trakcie swojej kariery renomowanego anioła biznesu zainwestowała w ponad 100 startupów. Skontaktuj się z Kim w mediach społecznościowych: @Kim Perell
"Vege kociołkowanie" to pasja wspólnego gotowania w plenerze nad ogniskiem, to wspólne celebrowanie spotkań z bliskimi przy kociołku, w wersji wegetariańskiej i wegańskiej. To także sposób na pyszne vege dania jednogarnkowe przygotowywane w kuchni. Ponieważ pędzę przez życie, uwielbiam, łatwe w przygotowaniu, a jednocześnie smaczne dania, bo przecież wszyscy kochamy dobrze i zdrowo zjeść. Tak oto zaczęłam eksperymentować z daniami wegetariańskimi, w najlepszym możliwym połączeniu – łatwe, dobrze doprawione, zdrowe i przede wszystkim jednogarnkowe, a najlepiej z kociołka znad ogniska, w dobrym towarzystwie. Okazało się to strzałem w dziesiątkę! Kulinarna nuda nagle zniknęła, a w naszym menu już na zawsze pozostaną wegetariańskie pyszności z kociołka, które dzięki dobrze dobranym składnikom i przyprawom pomagają zadbać o zdrowie! Ewa Hangel – autorka książek kulinarnych ("Kociołkowanie po polsku", "Garnek rzymski"). W gotowaniu szuka nie elegancji i wyrafinowania, ale łatwości wykonania oraz wspaniałych, intensywnych smaków. Wielbicielka gotowania w jednym garnku.
KONTYNUACJA KLASYCZNEJ PUBLIKACJIPraktyczny, inspirujący zestaw zadań, ćwiczeń i zaleceń skorelowanych z treścią i kompozycją słynnej „Psychocybernetyki”.Sugestywny, perswazyjny i niezwykle pomocny autorski przewodnik po zasadach i metodach psychocybernetyki:- Pomaga odkryć, budować i doskonalić obraz siebie- Kształtuje moc i odwagę samodzielnego myślenia- Odblokowuje i wyzwala kreatywną osobowość- Uczy wyznaczać i realizować wartościowe cele- Daje siłę do zwalczania porażek- Prowadzi do sukcesu i zwycięstwaDr Maxwell Maltz to dwudziestowieczny chirurg plastyczny i psychoterapeuta, autor wydanej na świecie w ponad 35 milionach egzemplarzy, klasycznej książki "Psychocybernetyka". Wykorzystując dokonania z dziedziny cybernetyki Norberta Wienera, opracował oraz realizował w praktyce przełomową w dziedzinie psychologii koncepcję „obrazu siebie”. Stanowi ona ― w przekonaniu Autora ― klucz do ludzkiej osobowości i ludzkich zachowań. Jakość obrazu siebie określa granice indywidualnych osiągnięć; każda osoba, budując i poszerzając obraz siebie, wyznacza przestrzeń tego, co dla niej staje się możliwe. Realizując właściwe życiowe cele, osiąga sukces, poczucie spełnienia i szczęście.Trwający nieprzerwanie światowy sukces "Psychocybernetyki" – w polskim przekładzie dostępnej w edycjach Wydawnictwa Studio Emka – jest spowodowany m.in. niezwykle trafnym i efektywnym połączeniem warstwy teoretycznej z częścią praktyczną. To najlepsze świadectwo skuteczności metody doktora Maltza. Z takim samym zaufaniem należy odnieść się do przedstawianej obecnie kolejnej jego publikacji "Psychocybernetyka. Zasady kreatywnego życia". Ta kontynuacja fundamentalnego dzieła jest tekstem wieloelementowym. Prezentuje, ale równocześnie atrakcyjnie i przystępnie przypomina, odtwarza i rozbudowuje wątek terapeutyczny, wsparty licznymi, opisanymi przez Autora, a także przez samych czytelników, przypadkami wykorzystania z sukcesem porad i dyrektyw zawartych w klasycznej "Psychocybernetyce"."Psychocybernetyka. Zasady kreatywnego" życia to książka zarówno dla tych, którzy znają już podstawowe dzieło doktora Maltza i pragną, kierowani jego autorytetem, z satysfakcją pogłębić studia nad sobą, jak i dla tych, którym metoda Autora, skoncentrowana wokół obrazu siebie, nie jest jeszcze znana. Praktyczne wykorzystanie klarownego, kilkupoziomowego procesu terapeutycznego – który M. Maltz przedstawia w kolejnych rozdziałach, skomponowanych konsekwentnie z urozmaiconych, komplementarnych segmentów – zapewni każdemu nieocenione wsparcie w dążeniu do zbudowania własnym wysiłkiem satysfakcjonującego i szczęśliwego życia.
Poznaj 350 sentencji i rad od geniusza inwestycji, które pomogły mu osiągnąć zawrotny sukces finansowy.Warren Buffett, przewodniczący i dyrektor generalny Berkshire Hathaway, jest powszechnie uważany za najlepszego i najskuteczniejszego inwestora XX wieku. Całym swoim długim życiem udowadnia, że trzymając się prostych, ale nieocenionych zasad finansowych oraz mądrze inwestując, można osiągnąć spektakularne rezultaty. Od 1955 r. przekształcił Berkshire oraz Hathaway z małych przedsiębiorstw tekstylnych w dziesiątą największą firmę na świecie, z siedzibą w Omaha (Nebraska), wycenianą na ponad 600 miliardów dolarów.Jednym spośród niezliczonych przedsiębiorców oraz osób pragnących lepiej zarządzać swoimi pieniędzmi i inwestycjami, którzy przez lata zwracali się do Buffetta o radę, był Robert Bloch, syn współzałożyciela firmy H&R Block przygotowującej zeznania podatkowe, założonej również w 1955 r. Jest pracownikiem fundacji H&R Block oraz skarbnikiem i dyrektorem fundacji rodziny Marion i Henry'ego Blochów. Robert Bloch przedstawia w „Mądrym inwestowaniu według Warrena Buffeta” obszerny zestaw rad i sentencji genialnego inwestora, we własnym wyborze i układzie, ale uzgodnionym i zaaprobowanym przez twórcę Berkshire Hathaway. W książce znajdziesz:- Kluczowe zasady inwestowania, które uczyniły Warrena Buffetta najlepszym inwestorem XX wieku- Praktyczne wskazówki, jak analizować rynki i akcje oraz podejmować mądre decyzje inwestycyjne- Strategie, które pomogą Ci budować stabilne portfolio i osiągać zyski na długą metę- Inspirujące porady i sugestie, które rozwiną Twoje myślenie inwestycyjne i ukierunkują twoje finansowe decyzje.„Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta” jest niezastąpionym przewodnikiem dla wszystkich, którzy pragną osiągnąć stabilność finansową i spełniać swoje marzenia inwestycyjne. Poznaj genialnie proste, a zarazem fascynujące swą głębią zasady, jakimi kieruje się „wyrocznia z Omaha” i zdobądź klucz do finansowego sukcesu. 
„Olbrzymie kroki” Anthony Robbinsa są planem na życie. Są elementarzem osobistego i zawodowego sukcesu.– Peter Guber, prezes rady nadzorczej SONY Pictures EntertaimentDzięki „Olbrzymim krokom” mam teraz codzienny dostęp do technik Anthony Robbinsa, odnosząc wrażenie, że dostaje gotowy przewodnik pomagający wznieść się na szczyty człowieczeństwa, przywództwa i możliwości twórczych.– Ken Blanchard, autor bestsellerów, serii: "Jednominutowy menedżer" oraz "Zachwyceni zwolennicy"Czym jest natchnienie, jeśli nie jest poparte działaniem?Książka „Olbrzymie kroki” jest oparta na najlepszych wzorcach, metodach, zasadach i strategiach, przedstawionych w książce Anthony Robbinsa, „Obudź w sobie olbrzyma”. Tym razem Robbins proponuje codzienne, drobne pomysły i działania – ćwiczenia, które złożą się na OLBRZYMIE KROKI, wzbogacające Twoje życie. Od podstawowej umiejętności podejmowania decyzji do bardziej szczegółowych metod, mogących polepszyć Twoje stosunki z innymi, finanse i Twoje zdrowie. Robbins ukazuje Ci, jak osiągnąć najlepsze rezultaty w najkrótszym czasie.Anthony Robbins uważany jest za jednego z najpierwszych liderów na świecie od ponad 20 lat. Autor paru poczytnych książek, w tym dwóch bestsellerów „Nasza moc bez granic” i „Obudź w sobie olbrzyma”. Konsultant wielu wybitnych osobistości świata polityki, biznesu, kultury i sportu.
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. „Winning” zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka – przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej – od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.
"Ta wyjątkowa książka dostarcza praktycznych narzędzi i refleksji, dzięki którym sformułujesz kluczowe spostrzeżenia dotyczące tego, jak podejść do każdej rozmowy z sukcesem".STEFANI OKAMOTO, dyrektor ds. globalnego uczenia się i rozwoju w Microsofcie"Książka upraszcza złożone procesy rozpoczynania, ulepszania i utrzymywania naszych najlepszych możliwych relacji".BRUCE W. PARKER, dyrektor ds. sprzedaży w Deloitte Kanada"Rozmowa kluczowa, której uczy nas Michael Bungay Stanier, to struktura, której szukałem, aby pomóc liderom lepiej rozpoczynać każdą relację".DAVE STACHOWIAK, gospodarz podkastu "Coaching for Leaders"***To Twój przewodnik po tym, jak budować relacje, które są bezpieczne, żywotne i możliwe do naprawy.Twoje szczęście i sukces zależą od relacji zawodowych. Od ludzi, którymi zarządzasz. Od tego, jak dobrze pracujesz z szefem. Jak układa ci się kooperacja z kolegami i współpracownikami. Jak nawiązujesz kontakty z klientami, potencjalnymi i kluczowymi. Ale trudna prawda brzmi: większość z nas pozostawia stan tych relacji przypadkowi. Witamy się, wymieniamy grzeczności i mamy nadzieję, że wszystko potoczy się świetnie.Każda relacja w pewnym momencie staje się nieoptymalna, zarówno dobra, która zbacza z kursu, jak i ta, która była zła od samego początku. W tej sytuacji większość z nas nie wie, co z tym zrobić.Obwiniamy innych, siebie lub wszechświat (albo wszystko naraz). Odczuwamy różne emocje: smutek, rozczarowanie, złość, frustrację. Ale przede wszystkim godzimy się z faktem, że tak dzieje się zawsze: relacje zawsze są trochę nadszarpnięte, stają się nieco nudne lub trochę gorsze. C’est la vie, c’est la guerre. Trzeba iść dalej.Ale nie musi tak być.Każda relacja zawodowa może być lepsza. Wyobraź sobie, że mógłbyś:• utrzymywać wspaniałe relacje tak długo, jak to tylko możliwe;• ograniczyć dysfunkcjonalność tych nieudanych, aby sprawiały mniej przykrości i stały się wydajniejsze;• zresetować te, które są w porządku – by, jeśli coś poszło nie tak, szybko udało się wrócić na właściwą ścieżkę.W każdym przypadku główny element rozwiązania jest ten sam – trzeba aktywnie tworzyć najlepszą możliwą relację (NMR). Angażując się w to, zobowiązujesz się świadomie kształtować sposób pracy z ludźmi i zarządzać nim, a nie tylko akceptować to, co się dzieje. Dzięki NMR budujesz relacje, które są bezpieczne, witalne i możliwe do naprawy. To podstawa szczęśliwszych i skuteczniejszych relacji zawodowych.Przestań polegać na przypadku. Zacznij tworzyć najlepsze możliwe relacje! 
Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: - Czy twój ulubiony sklep zapłacił ci kiedyś za to, że go poleciłeś? - Czy sklepy oferują ci możliwość zarabiania pieniędzy czy jedynie wydawania? - Czy gdybyś był właścicielem sieci sklepów, kupowałbyś u konkurencji? - Czy jakiś sklep internetowy zaoferował ci kiedyś udziały? - Czy dzięki eksplozji handlu internetowego stałeś się bogatszy? Jeśli na te wszystkie pytania odpowiedziałeś „nie”, to znaczy, że powinieneś przeczytać tę książkę! Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
Zastosuj siłę kreatywnego myślenia, by stać się bardziej atrakcyjnym, zmieniając obraz swojego umysłu! Wydajemy fortunę na ubrania, kosmetyki, diety i treningi, a nawet na operacje, by nasze ciała były atrakcyjniejsze. Jednak właściwie nie zastanawiamy się nad tą jedną rzeczą, która zwiększa atrakcyjność każdego z nas. Nic ona nie kosztuje, zabiera naprawdę mało czasu, a bez tego nawet najbardziej piękna fizycznie osoba będzie nieatrakcyjna: tą rzeczą jest piękny umysł. Niezależnie od tego, jak świetnie wyglądasz, jeśli masz nudny umysł, nie ma nadziei na to, że zaimponujesz ludziom w jakiejkolwiek sytuacji. Nie wymaga on wysokiego IQ, szerokiej wiedzy czy wspaniałej osobowości. Wszystko, czego trzeba, to kreatywność, wyobraźnia i empatia – a tych technik każdy może się nauczyć. W swej bestsellerowej książce Edward de Bono, słynący na świecie z tego, że potrafi zmieniać to, jak ludzie myślą, w sposób jasny, językiem praktyka uświadamia, jak zaimponować innym, stosując proste techniki konwersacji. Chcesz byś kimś, komu nie można się oprzeć? W takim razie posłuchaj rady de Bono – nie uwierzysz, jak bardzo może zmienić ona twoje życie. Pod jednym warunkiem – musisz spróbować!
Chcesz wiedzieć, jak zawierać dobre znajomości i być niezawodną przyjaciółką? Jeśli tak, to jest książka dla ciebie! Gdy ma się paręnaście lat, życie może wydawać się skomplikowane – szczególnie jeśli jest się dziewczyną. Spójrzmy prawdzie w oczy: nastolatki spotykają się z całym szeregiem problemów i przeżywają rozterki. I właśnie tę książkę napisano z myślą o nich, aby pomóc im stać się mądrymi i pewnymi siebie przywódczyniami i przyjaciółkami.  Dzięki niej młode czytelniczki mogą poznać skuteczne metody wywierania wpływu na innych, rozładowywania napięć i radzenia sobie z własnymi błędami. Dowiedzą się, jak żyć ze sobą w zgodzie. Książka, uzupełniona testami, autorefleksjami i przykładami z życia, oferuje szczere, bardzo praktyczne rady dla każdej nastolatki, która chce znać swoją wartość i potrafić swobodnie i bezproblemowo poruszać się w każdym towarzystwie.  Tekst powstał na kanwie kultowej już dziś książki Dale Carnegie "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" nazwanej bestsellerem wszech czasów. Wydana wiele lat temu, została przetłumaczona na niemal wszystkie języki świata i sprzedaje się do dziś w wielomilionowych nakładach. Kolejne pokolenia odkrywają ją dla siebie na nowo, czerpiąc z niej mądre i praktyczne rady, jak żyć beztrosko, z młodzieńczą fantazją, ale zarazem pożytecznie i godziwie.   
"Nasz świat się zmienił – a zatem musi też zmienić się sposób przewodzenia. Na szczęście mamy Carlę Harris. W swojej przenikliwej książce wykorzystuje wiedzę zgromadzoną w trakcie niezwykłej kariery, aby objaśnić, w jaki sposób liderzy mogą działać bardziej celowo, skutecznie i transformacyjnie. DANIEL H. PINK, autor bestsellerów „New York Times’a”, „Żałować czy nie żałować”?, „Drive” oraz „Jak być dobrym sprzedawcą” Liczne zmiany, jakie zaszły w obszarze i kulturze pracy w ostatnich latach, wywołały cały katalog obaw i pytań ze strony zarówno liderów, jak i kandydatów na liderów. Czego potrzeba, aby skutecznie przewodzić w obecnej rzeczywistości? Czym w ogóle jest przywództwo? Uznawana za bezsprzeczny autorytet Carla A. Harris w swej niezwykle potrzebnej książce rozpatruje drogę kariery od statusu samodzielnego eksperta do pozycji lidera i liderki. Określa umiejętności niezbędne, by odnieść sukces w dzisiejszych realiach: odwaga podejmowania ryzyka, tworzenie i sprzedawanie wizji, korzystanie z takich aktywów jak relacje i partnerstwo. Meritum książki stanowią rozważania o ośmiu przymiotach, które należy celowo umacniać w sobie każdego dnia – autentyczność, budowanie zaufania, kreowanie nowych liderów, otwartość, różnorodność, innowacja, inkluzywność oraz głos, czyli prawo i konieczność wyrażania własnych opinii i poglądów. Dzięki tym atrybutom, świadomie doskonalonym i demonstrowanym, można zyskać, niezależnie od miejsca pracy, moc i skuteczność jako lider lub liderka. Autorka, analizując kluczowe cechy przywództwa w okresach transformacji, takie jak empatia i zdolność prowadzenia ludzi ku zmianom, zwraca też uwagę na te niedoskonałości i braki u liderów, które mogą im zaszkodzić lub wręcz zniszczyć ich skuteczność. „Prowadź do zwycięstwa” to tekst aktualny, inspirujący i wypełniony praktycznymi radami, które stanowią znak rozpoznawczy Carli Harris. Jej nowa książka powinna stać się punktem odniesienia dla każdej osoby, która chce w dzisiejszych czasach wpływać na innych, przewodzić im i dokonywać pozytywnych zmian. Carla A. Harris jest autorką książek „Expect to Win” oraz „Strategize to Win”, byłą wiceprezeską i dyrektorką zarządzającą w Morgan Stanley; obecnie pełni w tej firmie funkcję starszej doradczyni klienta. Absolwentka Uniwersytetu Harvarda, doktor honoris causa wielu uczelni. W 2013 roku została mianowana przez prezydenta Baracka Obamę szefową National Women’s Business Council. Była również prezeską prestiżowej amerykańskiej organizacji Executive Leadership Council oraz prezeską zarządu fundacji Morgan Stanley; obecnie także zasiada w zarządach wielu organizacji filantropijnych. Jest laureatką licznych nagród branżowych, czasopismo „Fortune” zaliczyło ją do grona „Pięćdziesięciu najwybitniejszych czarnoskórych przedstawicieli kadry zarządzającej w korporacyjnej Ameryce”, czasopismo „Essence” uznało ją za jedną z „Pięćdziesięciu kobiet, które kształtują świat”, a czasopismo „Ebony” za jedną z „Piętnastu najważniejszych kobiet w korporacjach”. Regularnie pojawia się w telewizji, programach radiowych, przemawia do przedstawicieli korporacji, w college’ach i na uniwersytetach, podczas różnego rodzaju wydarzeń i konferencji. Jako utalentowana śpiewaczka gospel Carla Harris wydała cztery albumy i występowała przed pełną salą w Carnegie Hall oraz Apollo Theater. Mieszka w New Jersey.
Kociołkowanie? A cóż to takiego? Dla mnie to bardzo wiele, przede wszystkim dlatego, że gdy za pierwszym razem przywieźliśmy z mężem do Polski kilka kociołków, nie wyobrażaliśmy sobie, że naszym przyjaciołom, znajomym, a potem już po prostu Polakom, spodoba się to tak bardzo. Udało się nam pokazać, że można inaczej spędzać wolny czas, wspólnie odpoczywając po trudnych chwilach codziennego życia. Kociołkowanie to nie tylko gotowanie zupy, to nowy styl weekendowego życia, przepyszne potrawy, udane imprezy i koniec nudy podczas wyjazdów. To nowa moda, która odpowiada każdemu, bo każdy, kto spróbuje, odnajdzie w kociołkowaniu coś fajnego dla siebie. Ewa Hangel
Spencer Johnson napisał opowieść "Kto zabrał mój Ser?", by pomóc ludziom wychodzić z trudnych sytuacji, w których mogą się znaleźć w każdym momencie życia. W nowej wersji „serowej opowieści” przeznaczonej dla młodzieży zachęca, by poważnie podchodząc do zmian, spojrzeć jednak na siebie z boku i śmiać się z własnych lęków. Ludzie na całym świecie często wyrażają żal, że nie zapoznali się z opowieścią o serze, gdy byli nastolatkami. Są przekonani, że gdyby przeczytali ją wówczas, uczyniłoby to ich życie łatwiejszym. Zapewne na co dzień napotykacie więcej zmian, niż ich zaznali przez całe życie wasi rodzice i dziadkowie. Czy nie jest wspaniale wiedzieć, jak stawić im czoło od zarania życia i zwyciężać w konfrontacji z nimi? Mamy nadzieję, że w każdej sytuacji dzięki tej opowieści znajdziecie to, co naprawdę ważne, czyli własny Nowy Ser. Sprawi Wam to zapewne wiele radości.
Zyskaj umiejętności podejmowania ryzyka, które pozwolą ci wieść satysfakcjonujące życie. Odkryj formułę sukcesu, która wzmocni twoją pewność podejmowania decyzji i odmieni nastawienie nawet osób najbardziej niechętnych ryzyku. W "Stawiam na siebie" Angie Morgan i Courtney Lynch dzielą się zdobytymi ciężką pracą, praktycznymi przemyśleniami – pomogą ci one zrealizować własny potencjał dzięki podejmowaniu ryzyka w sposób, który będzie dla ciebie najlepszy. Wskazówki autorek dotyczące podejmowania ryzyka były wykorzystywane przez najbardziej znane firmy na świecie – Google, Boston Scientific, FedEx i Oracle. Ich przemyślenia są tajnym składnikiem każdej podróży ku życiu pełnemu sukcesów. Dzięki jasnym, konkretnym krokom książka ta: • Przybliża czytelnikom nową perspektywę ryzyka i rozwiewa powszechne, ale błędne założenia na jego temat, takie jak przekonanie, że jest ono przeciwieństwem nagrody. • Dostarcza specjalistom z różnych dziedzin wskazówek, jak zacząć od razu praktykować nowe nawyki, aby wzmocnić swoje zdolności podejmowania ryzyka. • Wskazuje, jak stworzyć siatkę bezpieczeństwa, aby zminimalizować negatywne skutki ryzyka. • Oferuje skuteczne strategie zarządzania zjawiskami szkodliwymi dla ryzyka: lękiem i porażką. Nie pozwól, aby strach, niepewność lub mentalność unikania ryzyka kiedykolwiek cię blokowały. Angie Morgan i Courtney Lynch są twoimi przewodniczkami, które pomogą ci podjąć ryzyko najważniejsze dla ciebie. Autorki poznały się, służąc w korpusie marines, i od tamtego czasu stosują zdobytą wtedy wiedzę z zakresu przywództwa w prowadzonej działalności, firmie doradczej Lead Star i swoich książkach: bestsellerze „New York Timesa” "Spark" i "Leading from the Front". Angie Morgan to dynamiczna, kreatywna liderka myśli, która wie, jak odblokować umiejętności oraz talenty przywódców na wszystkich poziomach. Jej konkurencyjne usposobienie oraz motywacja do zwycięstwa ujawniają się we współpracy z klientami, których inspiruje, by stawali się najlepszą wersją siebie. Ma licencjat i tytuł magistra Uniwersytetu Michigan. Courtney Lynch cechuje myślenie w szerokiej perspektywie, a jej życiową misją jest wspieranie innych, by stawali się jak najlepszymi liderami. Klienci zwracają się do Courtney po bieżące doradztwo, ale też ze względu na zakres jej praktycznych doświadczeń. Ma licencjat Uniwersytetu Stanowego Karoliny Północnej i tytuł doktor prawa College of William & Mary.
„Najbardziej użyteczna i inspirująca książka o handlu, jaką kiedykolwiek czytałem”. Dale Carnegie Jakie sekrety zawodowe wyprowadziły Franka Bettgera z dna klęski do bezprecedensowego sukcesu i przyniosły mu sławę jednego z najlepiej zarabiających handlowców w Ameryce? Zachęcony do napisania tej książki przez podziwiającego go przyjaciela, Dale’a Carnegiego, Bettger daje Czytelnikowi receptę na sukces, której skuteczność udowodnił swoim życiem. W książce znajdziesz pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Wydajność twojej pracy i Twoje dochody natychmiast znacznie wzrosną, jeśli zastosujesz cenne rady Bettgera dotyczące: - potęgi entuzjazmu, - sposobów pokonania strachu, - kluczowych słów, które pozwolą zmienić sceptycznego klienta w entuzjastycznego nabywcę, - skutecznego zachęcania nabywców do kupna. - siedmiu złotych zasad dobijania targu. Książka Bettgera to słynny bestseller, a dla milionów entuzjastów tego autora to swoisty katechizm handlowca.
Potrzeba przejścia do nowego stylu przywództwa, odpowiedniego dla nowego świata pracy, nigdy nie była ważniejsza. SATYA NADELLA, prezes i dyrektor generalny, Microsoft Niezbędna lektura, gdy stajemy w obliczu nowych realiów pracy. Energia i radość – te dwa wymiary zmieniają wszystko, jeśli chodzi o skuteczność człowieka, a co za tym idzie, nasze wyniki osobiste, biznesowe i edukacyjne. SHAWN ACHOR, autor bestsellerów „New York Timesa” Wielki potencjał i Przewaga szczęścia Aby liderzy mogli przetrwać w nowym świecie, muszą być gotowi do przewodzenia w stylu, który wzmacnia, rozwija i zachęca ich zespół. Ufaj i inspiruj dostarcza prawdziwych przykładów i potężnych zasad, dzięki którym liderzy mogą podejmować praktyczne kroki, aby stać się lepszymi mentorami i skuteczniejszymi menedżerami dla swoich zespołów i organizacji. Musisz to przeczytać! MARSHALL GOLDSMITH, Thinkers 50 #1 Executive Coach i jedyny na świecie myśliciel, który dwukrotnie zajął pierwsze miejsce w rankingu Leadership Thinker Nowa książka Coveya Ufaj i inspiruj przedstawia przekonujący argument na rzecz jednej z największych prawd przywództwa: liderzy powinni inwestować w potencjał tych, którym przewodzą, i go rozwijać. Ponieważ kiedy liderzy rozwijają innych liderów, wpływ i sukces się mnożą. JOHN C. MAXWELL, autor bestsellerów o przywództwie, mówca i trener Autor bestsellerowej Szybkości zaufania proponuje rewolucyjny, nowy sposób kierowania. Stephen M.R. Covey uczynił dziełem swojego życia zrozumienie, czym jest zaufanie w przywództwie i w organizacjach. W swojej najnowszej i najbardziej transformacyjnej książce Ufaj i inspiruj przekonująco argumentuje, że choć świat zmienił się drastycznie, to nasz styl przywództwa nie. Większość organizacji, zespołów, szkół i rodzin nadal działa w modelu zakorzenionym w dowodzeniu i kontrolowaniu, skupiając się na władzy wynikającej ze stanowiska, sztywnego przestrzegania reguł i z hierarchii. Jednak ze względu na ewoluujący profil demograficzny siły roboczej, zmieniający się charakter pracy i możliwości wyboru, które teraz mamy w zakresie miejsca i sposobu pracy, stare podejście do przywództwa jest zarówno przebrzmiałe, jak i nieodpowiednie. Rozwiązanie Coveya choć proste, jest śmiałe: przejście od starego modelu dowodząco-kontrolującego do nowego stylu przywództwa - ufająco-inspirującego. Zaufanie oraz inspirowanie wynikają z przekonania, że ludzie są kreatywni, skłonni do współpracy i mają potencjał. Podejście ufająco-inspirujące zmienia model przywództwa - przenosi akcent z zarządzania ludźmi na przewodzenie im, ze stanowiska na wpływ, z kontroli na zaufanie, z motywacji na inspirację. Zamiast nadzorować albo mikrozarządzać, liderzy wykorzystują moc samorządności. Zamiast zwykłego posłuszeństwa uzyskują szczere zaangażowanie wraz z całą pasją i kreatywnością, które mu towarzyszą. Skutkuje to takim poziomem przynależności, współpracy, innowacyjności i w ostatecznym rozrachunku wyników, jakiego dowodzenie i kontrolowanie - nawet najbardziej zaawansowane, wyrafinowane i oświecone - po prostu nie są w stanie wytworzyć. Taki lider inspiruje ludzi, aby stali się lepszą wersją samych siebie i pracowali najlepiej, jak potrafią.
"Tę książkę musi przeczytać każdy, kto dąży do rozwoju osobistego i zawodowego, a także do tego, by osiągnąć w życiu większą efektywność. Sam Silverstein przedstawia model prosty a zarazem potężny – praktyczny i sprawdzony. Znakomita książka. Przyjemna lektura. Bardzo inspirująca". NIDO QUBEIN, rektor High Point University, były prezes National Speakers Association "Dynamiczna narracja, a do tego zdrowy rozsądek w kwestii osiągania sukcesu – to musi być bestseler". GERHARD GSCHWANDTNER, wydawca i założyciel magazynu „Selling Power” "Sam Silverstein ma spostrzeżenia i pomysły, które mogą mieć na ciebie wpływ. Musisz przeczytać!" SHEILA MURRAY BETHEL, autorka "Making a Difference, 12 Qualities That Make You a Leader" JAK WYGLĄDAŁOBY TWOJE ŻYCIE, GDYBYŚ OSIĄGNĄŁ WSZYSTKIE SWOJE CELE? Jak pokonać strach i ograniczenia, aby osiągnąć rzeczy, które jeszcze przed chwilą wydawały się nie do pomyślenia? Co by się stało, gdybyś miał pięciostopniowy system, do którego mógłbyś wprowadzić dowolne pragnienie i uzyskać natychmiastowe rezultaty? Książka "Model Sukcesu" przedstawia pięciostopniowy system, który możesz zastosować w każdej z siedmiu głównych sfer życia. Naucz się pokonywać strach, osiągnij życiową równowagę, popraw umiejętności komunikacyjne i wiele więcej. "Model Sukcesu" sprawi, że będziesz pragnął osobistego rozwoju, gotów osiągać cele i przekazywać wiedzę tym, którym przewodzisz. SAM SILVERSTEIN to założyciel i dyrektor główny Sam Silverstein Incorporated, think tanku zajmującego się wspieraniem firm w tym, by tworzyły kulturę organizacyjną, która na pierwszym miejscu stawia odpowiedzialność oraz ją inspiruje. Sam Silverstein jest autorem kilku książek, w tym "Non-Negotiable", "No More Excuses" i "Making Accountable Decisions". Udziela konsultacji i przemawia na arenie międzynarodowej, współpracując z zespołami firm, agencjami rządowymi, społecznościami i organizacjami, dużymi i małymi.
"Kto zabrał mój ser?" to prosta, a zarazem mądra, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu. Co sprawiło, że książka ta gości od wielu tygodni na pierwszych miejscach list bestsellerów tak poczytnych pism jak: „The New York Times”, „Wall Street Journal”, „USA Today”. Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu: jasne, pełne mocy przesłanie zawarte w tej książce – „To nie prawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi”. Bohaterowie tej przypowieści cztery istoty – myszy Nos i Pędziwiatr, i miniaturowi ludzie – Zastałek i Bojek, są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości. Myszy i ludzie – żyjący wewnątrz labiryntu i poszukujący sera, który jest ich pokarmem i źródłem szczęścia. „Ser” to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu – dobrej pracy, zdrowych związków z innymi ludźmi, majątku, zdrowia czy spokoju duchowego. „Labirynt” to miejsce, w którym szukamy tego, czego pragniemy – może jest to firma dla której chcielibyśmy pracować, rodzina czy społeczność, w której żyjemy. Niekiedy zachowujemy się jak Nos, który szybko wyczuwa zmiany, lub jak Pędziwiatr, który szybko rozpoczyna działanie, albo jak Zastałek, który zaprzecza i opiera się zmianom, bo obawia się, że przyniosą coś złego, albo jak Bojek, który uczy przystosowania się do zmian, gdy widzi, że mogą przynieść coś lepszego. Którąkolwiek z części naszej osobowości wykorzystujemy, mamy wszyscy wspólną cechę: potrzeby odnalezienia własnej drogi w labiryncie życia i odnalezienia sukcesu w erze ciągłych zmian. Jakże wszystko byłoby proste, gdybyśmy mieli własną mapę labiryntu. Gdyby reguły, do których przywykliśmy niezmiennie obowiązywały. Gdyby nie zabierano nam od czasu do czasu naszego Sera. Świat jednak zmienia się nieustannie – rzecz w tym, aby potrafić się do tych zmian dostosować. "Kto zabrał mój ser?" S. Johnsona stała się książką niemalże kultową. Publicysta czasopisma „TIME” Walter Kirn nazwał ją „literacką podwaliną Nowej Ekonomii”. Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i grupy menedżerskie wielu renomowanych firm takich jak Chase Manhattan, Procter and Gamble, General Motors, Kodak, Marriot, Citibank, Hewlett – Packard, Hartford Insurance, IBM, Time -Warner, US Army, Xerox i wiele innych. Sprzedała się, jak dotychczas w niewiarygodnym łącznym nakładzie 2 000 000 egzemplarzy.
"Fantastyczne źródło wiedzy, pozwalającej uwolnić umysł, by działał i tworzył!" D.G. WILD Czy ty również: – Zbyt dużo myślisz i odkładasz sprawy na później? – Rozpamiętujesz błędy przeszłości? – Najpierw dostrzegasz negatywne strony? – Martwisz się, co pomyślą inni? – Chcesz działać bardziej kreatywnie i wydajnie? – Chcesz mieć więcej cierpliwości dla siebie i innych? W książce "Wybierz swoją perspektywę" John Martin przeprowadza szczegółową i przenikliwą analizę sposobu, w jaki nasza perspektywa ma wpływ na sukces. Zarazem inspirująco instruuje, jak odkryć wyjątkową istotę własnych myśli i uwolnić potencjał celowego myślenia, aby: – zostawić za sobą przeszłość – wyrobić sobie nawyki umysłowe – wzmacniające pozytywną perspektywę – dostrzegać okazje wśród chaosu – rozwijać aktywną świadomość myślenia – uwolnić się od krytyki innych – pokonać rozpraszacze – i osiągnąć o wiele więcej! Swoimi książkami John Martin pomaga nam zmieniać życie. Wskazuje w nich narzędzia i proponuje działania, dzięki którym możemy przeanalizować swe nastawienie i wyzbyć się nieprawdziwych przekonań, ograniczających nasz potencjał. W przekładzie na język polski ukazały się wcześniej "Postaw na siebie" oraz "Skupiony i wolny". W tej książce autor radzi, jak zyskać poczucie autentyczności, dopasować obierane cele do naszych mocnych stron, a przede wszystkim jak działać niezależnie od sytuacji, w której się obecnie znajdujemy.
Bestseller "New York Timesa", ponad milion dwieście pięćdziesiąt sprzedanych egzemplarzy, książka demaskująca kulisy światowego terroryzmu ekonomicznego, którego od przeszło wieku dopuszczają się Stany Zjednoczone. Ekonomiści od brudnej roboty (EBR-owcy) to sowicie opłacani specjaliści, którzy oszukują państwa na całym świecie na miliardy dolarów. John Perkins był jednym z nich, dlatego tak wiarygodne i z dużą dbałością o szczegóły opisuje mechanizmy ich działania. Autor po 12 latach od pierwszego wydania powraca z równie silnym impetem, odsłaniając kolejne międzynarodowe intrygi, korupcję, sekretne działania rządu USA i wielkich korporacji. Skutki ich działań doprowadziły, m.in. do uzależnienia finansowego słabszych gospodarczo państw od gospodarki Stanów Zjednoczonych, do kryzysu, a nawet upadku wielu z nich, do konfliktów zbrojnych, czy wreszcie do ataków terrorystycznych. To mocne tezy, ale też mocne są argumenty Perkinsa potwierdzające je. "Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty" to poprawione i uzupełnione o 15 nowych rozdziałów wydanie pokazuje, nie tyle fakt, że od czasu pierwszego wydania nic nie zmieniło się, co niepokojący obraz postępującej degeneracji, systemu, który opanował światową politykę, biznes i życie społeczne. Praca Perkinsa jako EBR-owca polegała na przekonywaniu przywódców krajów posiadających, z punktu widzenia Stanów Zjednoczonych, znaczenie strategiczne – od Indonezji po Panamę – by zgodziły się na gigantyczne inwestycje w rozwój infrastruktury, a wynikające z nich kontrakty przyznały korporacjom amerykańskim. Obciążone ogromnymi długami kraje te stawały się wasalami rządu amerykańskiego, Banku Światowego i innych, zdominowanych przez USA agencji, które pod szyldem pomocy ekonomicznej skrywały swą lichwiarską działalność – narzucając terminy spłat i uzależniając od siebie rządy suwerennych państw. Do narzędzi wykorzystywanych przez owych „fachowców” zaliczają się sfałszowane raporty finansowe, sfingowane wybory, przekupstwa, wymuszenia, seks, a nawet morderstwa. Ci ludzie uczestniczą w grze, która jest tak stara jak sama koncepcja imperium, ale w naszej epoce globalizacji osiągnęła nową, przerażającą skalę. "Hit Man. Nowe wyznania ekonomisty od brudnej roboty" czyta się jak thriller polityczny będący doskonałym materiałem do ekranizacji filmowej. Niestety nie jest on fikcją, a opartą na faktach opowieścią, która odsłania międzynarodowe intrygi, korupcję i sekretne działania rządu oraz korporacji, pociągające za sobą konsekwencje zgubne dla demokracji amerykańskiej i całego świata. Poszerzone wydanie aktualizuje i uzupełnia treść zawartą w książce opublikowanej po raz pierwszy w 2004 roku. W swoich zdumiewających wyznaniach John Perkins przedstawia nowe szczegóły, jak swoisty nowotwór wywołany przez EBR-owców, z aktywnym udziałem autora, rozprzestrzenił się na terytorium Stanów Zjednoczonych i innych państw, sięgając dalej i głębiej niż dotychczas. Dziś jest już dominującym systemem w polityce, biznesie i życiu społecznym.
„100 reguł ludzi produktywnych. Krótkie lekcje doprowadzania spraw do końca” - Nigel Cumberland Podejdź do swoich zadań profesjonalnie. Oto Twój przewodnik, który będzie wspierał Cię w sprawnym doprowadzaniu spraw do końca – od zarządzania czasem oraz korzystania z technicznych nowinek po nadawanie priorytetów zadaniom i przekazywanie niektórych z nich innym osobom. "100 reguł ludzi produktywnych" aż kipi od rad, metod i narzędzi, dzięki którym w pełni wykorzystasz każdą swoją mocną stronę i wyzbędziesz się wszystkich niepotrzebnych nawyków. W każdym ze stu rozdziałów znajdziesz nową myśl, która pomoże Ci z nawiązką zrealizować wszelkie cele. Otwórz tę książkę na którejkolwiek stronie albo przeczytaj ją od początku do końca – w jednej i drugiej sytuacji możesz liczyć na inspirację, rady i praktyczne wskazówki. "100 reguł ludzi produktywnych" wskaże ci, JAK PRACOWAĆ MĄDRZEJ – ALE NIE CIĘŻEJ!
„Etyka” - John C. Maxwell WIELU LUDZI UWAŻA, ŻE ETYKA OGRANICZYŁABY ICH MOŻLIWOŚCI DZIAŁANIA, SZANSĘ NA SUKCES W BIZNESIE. A jak to dziś jest z tą etyką w biznesie? Wspaniale? Nie, myślę że większość ludzi ma serdecznie dość nieuczciwości i podejrzanych transakcji. Maxwell stawia tezę nie ma czegoś takiego jak etyka biznesu – jest po prostu etyka. Próbujemy trzymać się jednego zbioru zasad etycznych w życiu zawodowym, innego w życiu duchowym, a jeszcze innego w życiu osobistym i rodzinnym. Dlatego mamy problemy. Etyka to etyka. Jeśli chcesz postępować etycznie, to musisz trzymać się zawsze jednego standardu. Prowadzenie etycznego życia nie zawsze jest łatwe, ale wcale nie musi być skomplikowane. Ta zajmująca książka świetnie pokazuje, jak postępowanie wedle moralnych zasad przyczynia się do wygranej wszystkich stron i wywiera korzystny wpływ na pracowników, klientów, inwestorów, a nawet na własny stan umysłu.
1 2 3 4 5
z 6
skocz do z 6