Publikacja zawiera przegląd koncepcji i wyników badań pomocnych w pracy każdego coacha. Przedstawione w książce informacje pozwalają zrozumieć mechanizm działania narzędzi coachingowych, stosować je w odpowiednich okolicznościach, krytycznie oceniać lub modyfikować odpowiednio do potrzeb.
Czytelnik znajdzie tu cenne wskazówki, jak wspierać klientów:
- w podtrzymywaniu motywacji i podejmowaniu wyzwań;
- w uczeniu się i twórczym podejściu do przeszkód;
- w budowaniu bardziej trafnego obrazu własnej osoby;
- w rozumieniu i kierowaniu własnymi emocjami;
- w zmianie przekonań i schematów na bardziej użyteczne.
Autor opisuje inspirowane wiedzą psychologiczną sesje coachingowe, ilustrując je fragmentami przykładowych rozmów. Podpowiada również, w jaki sposób rozstrzygnąć, czy zgłaszająca się osoba jest właściwym klientem do pracy coachingowej, czy też powinna zostać skierowana do terapeuty.
Wolters Kluwer
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-818-7919-4
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-818-7919-4
Liczba stron: 236
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 69,00 zł
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 69,00 zł