Autorka poddaje analizie współczesne polskie wielkie debaty przedwyborcze. Wskazuje narzędzia retoryki, które sprawdzają się przy prowadzeniu badań nad oratorstwem publicznym. Książka zawiera liczne przykłady, które pozwalają na wieloaspektowe ujęcie tematu. Jest to publikacja szczególnie cenna przed zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w maju 2015.
Do książki zostały dołączone stenogramy wielkich polskich debat telewizyjnych, począwszy od pierwszej debaty prezydenckiej Lech Wałęsa – Aleksander Kwaśniewski w 1955 roku, aż do ostatniej debaty Jarosław Kaczyński – Bronisław Komorowski w 2010 roku.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8214-4
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8214-4
Liczba stron: 408
Format: 14.0x20.5cm
Cena detaliczna: 89,00 zł
Format: 14.0x20.5cm
Cena detaliczna: 89,00 zł