Konto

Budowa wartości klienta Teoria i praktyka Barbara Dobiegała-Korona Książka

Budowa wartości klienta Teoria i praktyka
52,50 zł
70,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Difin
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 383
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2014
Zobacz więcej
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie – jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: 1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, 2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), 3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).

Szczegółowe informacje na temat książki Budowa wartości klienta Teoria i praktyka

Wydawnictwo: Difin
EAN: 9788379306893
Autor: Barbara Dobiegała-Korona
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 383
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2014
Podmiot odpowiedzialny: Difin sp. z o.o.
Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Budowa wartości klienta Teoria i praktyka

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.