Menu

Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management Diana Dryglas Książka

58,75 zł
58,75 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
79,00 zł (-26%) - cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 256
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2018
58,75 zł
This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.

Szczegółowe informacje na temat książki Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301200527
Autor: Diana Dryglas
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 256
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2018
Data premiery: 20/11/2018

Oceny i recenzje książki Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!