Konto

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka Grzegorz Mazurek Książka

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
52,43 zł
69,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Poltext
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 485
Format: 16.9x24.4
Rok wydania: 2018
Zobacz więcej

Podobne do E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Szczegółowe informacje na temat książki E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Wydawnictwo: Poltext
EAN: 9788375618051
Autor: Grzegorz Mazurek
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 485
Format: 16.9x24.4
Rok wydania: 2018
Data premiery: 2018-04-24
Podmiot odpowiedzialny: Poltext sp. z o.o.
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Grzegorz Mazurek

Oceny i recenzje książki E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Średnia ocen:
8.67 /10
Liczba ocen:
6
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.