Menu

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej Grobelna Aleksandra Książka

37,50 zł
50,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Difin
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 242
Format: 15.9x23.0
Rok wydania: 2017
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.

Szczegółowe informacje na temat książki Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Wydawnictwo: Difin
EAN: 9788380853454
Autor: Grobelna Aleksandra
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 242
Format: 15.9x23.0
Rok wydania: 2017
Data premiery: 13/02/2017

Oceny i recenzje książki Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!