Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra Raja Rajamannar Książka
Wydawnictwo: | Znak Literanova |
Rodzaj oprawy: | broszurowa |
Wydanie: | I |
Liczba stron: | 288 |
Format: | 155x235 |
Rok wydania: | 2024 |
DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE
Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.
Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu.
Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.
Dzięki tej książce dowiesz się:
· jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;
· jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;
· jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;
· jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra;
· jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.
Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.
Szczegółowe informacje na temat książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
Wydawnictwo: | Znak Literanova |
EAN: | 9788383670157 |
Autor: | Raja Rajamannar |
Tłumaczenie: | Tomasz Macios |
Rodzaj oprawy: | broszurowa |
Wydanie: | I |
Liczba stron: | 288 |
Format: | 155x235 |
Rok wydania: | 2024 |
Data premiery: | 24/04/2024 |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Oceny i recenzje książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
Pomóż innym i zostaw ocenę!