Menu

Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra Raja Rajamannar Książka

49,69 zł
69,99 zł (-29%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Znak Literanova
Rodzaj oprawy: broszurowa
Wydanie: I
Liczba stron: 288
Format: 155x235
Rok wydania: 2024
49,69 zł

DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE

Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.

Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu.

Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.

Dzięki tej książce dowiesz się:

· jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;

· jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;

· jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;

· jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra;

· jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.

Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Wydawnictwo: Znak Literanova
EAN: 9788383670157
Autor: Raja Rajamannar
Tłumaczenie: Tomasz Macios
Rodzaj oprawy: broszurowa
Wydanie: I
Liczba stron: 288
Format: 155x235
Rok wydania: 2024
Data premiery: 24/04/2024
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski

Oceny i recenzje książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!