Konto

Metody ilościowe w badaniach marketingowych Małgorzata Roszkiewicz Książka

Metody ilościowe w badaniach marketingowych
69,30 zł
84,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2025-09-19
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2012
Zobacz więcej
69,30 zł
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Szczegółowe informacje na temat książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301137717
Autor: Małgorzata Roszkiewicz
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2012
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Oceny i recenzje książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.