Konto

Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność Dixon Matthew, Toman Nick, Delisi Rick Książka

Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność
36,75 zł
49,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 284
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej

Podobne do Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność

Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta. Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt.

Szczegółowe informacje na temat książki Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788375566710
Autor: Dixon Matthew, Toman Nick, Delisi Rick
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 284
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2015
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Dixon Matthew, Toman Nick, Delisi Rick

Oceny i recenzje książki Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność

Średnia ocen:
7.00 /10
Liczba ocen:
2
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.