Menu

Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych Łobejko Stanisław, Sosnowska Alicja Książka

48,68 zł
64,90 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: PWE
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2020
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne produkty. W książce zaprezentowano najnowszą wiedzę w zakresie strategii i modelowania produktów innowacyjnych. Podkreślono wielowymiarowy charakter innowacji oraz omówiono najważniejsze strategie oraz modele rozwoju innowacji. Zaprezentowano również metody projektowania i modelowania produktów innowacyjnych. Książka jest doskonałym źródłem informacji dla menedżerów, którzy chcą podejmować działania ukierunkowane na wprowadzanie produktów innowacyjnych na rynek. Może być także przydatna jako podręcznik dla studentów wszystkich uczelni, na których są wykładane przedmioty z zakresu zarządzania innowacjami oraz strategii i rozwoju produktów innowacyjnych.

Szczegółowe informacje na temat książki Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych

Wydawnictwo: PWE
EAN: 9788320823394
Autor: Łobejko Stanisław, Sosnowska Alicja
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2020

Oceny i recenzje książki Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!