Menu

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw Przywództwo, marketing, budżet Drewniak Rafał, Goździewska-Nowicka Agnieszka, Posadzińska Iwona Książka

29,25 zł
39,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 158
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2017
Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede wszystkim na skuteczne konkurowanie polskiej gospodarki na rynku europejskim. W publikacji szczegółowej analizie poddano: • determinanty funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw, • rolę przywództwa i umiejętność budowania zaangażowania pracowników, • specyfikę działalności marketingowej i budowania wartości marki w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, • prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, • kompetencje z zakresu finansowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw z wybranych projektów Unii Europejskiej.

Szczegółowe informacje na temat książki Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw Przywództwo, marketing, budżet

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381020022
Autor: Drewniak Rafał, Goździewska-Nowicka Agnieszka, Posadzińska Iwona
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 158
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2017

Oceny i recenzje książki Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw Przywództwo, marketing, budżet

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!