Menu

Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury Agnieszka Grzechynka Książka

51,00 zł
68,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Ignatianum
Rodzaj oprawy: Twarda
Liczba stron: 256
Format: 16.0x24.0cm
Rok wydania: 2023
Niewątpliwie książka będzie ważnym głosem w dyskusji dotyczącej wielokulturowego aspektu funkcjonowania współczesnych społeczeństw. Powinna się stać lektura? obowiązkową zwłaszcza dla komunikologów, politologów, kulturoznawców oraz specjalistów z zakresu marketingu, w tym także marketingu politycznego. Dr hab. Małgorzata Myśliwiec, prof. UŚ Moja ocena książki jest bardzo wysoka. Jestem wdzięczny Autorce za jej otwartość. Nie chce narzucać nikomu swego stanowiska, stara się naświetlać problemy z wielu stron i uwzględniać różne opinie. Jest również świadoma nie tylko zagrożeń wynikających z rozwoju i rosnącego wpływu mediów społecznościowych na sposoby myślenia zwłaszcza kolejnych pokoleń, ale także kłopotów wynikających z rozwoju sztucznej inteligencji. Prof. dr hab. Bogdan Szlachta Agnieszka Grzechynka (z d. Idzik) – doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu Politechniki Krakowskiej, gdzie uzyskała stopień Executive MBA. Wykładowca w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji Akademii Ignatianum w Krakowie, właścicielka agencji public relations Go Public, a także była, wieloletnia dziennikarka Faktów TVN oraz TVN24. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych oraz Polskiego Towarzystwa Stosunków Międzynarodowych, praktyk w obszarze marketingu internetowego, social mediów, public relations oraz dziennikarstwa. Autorka publikacji naukowych oraz wystąpień poświęconych wykorzystaniu mediów społecznościowych i nowych technologii informacji do budowania wizerunku osób, firm, instytucji, regionów i państw.

Szczegółowe informacje na temat książki Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury

Wydawnictwo: Ignatianum
EAN: 9788376145938
Autor: Agnieszka Grzechynka
Rodzaj oprawy: Twarda
Liczba stron: 256
Format: 16.0x24.0cm
Rok wydania: 2023
Data premiery: 19/12/2023
Język wydania: polski

Oceny i recenzje książki Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!