Podejmowana problematyka składa się na wiedzę z zakresu humorologii, dynamicznie rozwijającej się dyscypliny wiedzy mającej interdyscyplinarny charakter. Prezentowane w książce zagadnienia skladają się na monografię o humorze, ukazującą współczesne teorie i wyniki prowadzonych badań nad humorem z perspektywy psychologicznej. Uwzględniając aktualny stan badań autor podjął próbę odpowiedzi na pytanie o determinanty zabawności przekazów humorystycznych. Podjął też próbę odpowiedzi na pytanie o to, jakie treści bawią człowieka, co najbardziej stymuluje go do aktywności humorystycznej, czy każdy z nas w zależności od wieku i poziomu inteligencji w podobny sposób reaguje na bodźce komiczne. Uzyskane odpowiedzi są sugestią dla osób wykorzystujących praktycznie przekaz humorystyczny, a zatem osób zajmujących się reklamą, nauczycieli, a także przeciętnych ludzi. którzy starają się z dystansem spojrzeć na problemy życia codziennego.
UMCS
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-227-2948-9
ISBN: 978-83-227-2948-9
Liczba stron: 120
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 24,15 zł
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 24,15 zł