Menu

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria Książka

38,37 zł
38,37 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
59,90 zł (-36%) - cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Zobacz więcej
Wydawnictwo: PWE
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: piąte
Liczba stron: 240
Format: 16.2x23.7cm
Rok wydania: 2023
38,37 zł
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.

Szczegółowe informacje na temat książki Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Wydawnictwo: PWE
EAN: 9788320822595
Autor: Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: piąte
Liczba stron: 240
Format: 16.2x23.7cm
Rok wydania: 2023
Data premiery: 13/10/2016

Oceny i recenzje książki Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!